Dzień kropki

DZIEŃ KROPKI w czwartek 15 września

  1. Ubieramy się w kropki 🙂

  2. Spotykamy się w klasie 6 o godzinie 9:25 na 10 minut. Podczas spotkania obejrzymy czterominutowy film o Vashti oraz zaśpiewamy piosenkę „The Dot Song”.

  3. Następnie rozejdziemy się do klas w celu wyzwolenia swojej kreatywności, czyli tworzymy swoje prace według poniższych wytycznych. (czas od 10:00-11:05 dla starszych klasy 4-8 (+długa przerwa); młodsi mogą pracować dłużej, wedle uznania Pań z grup 0-3).

Informacje dotyczące projektów:

Szkoła została zgłoszona do projektu Dot Day 2022, który jest realizowany na platformie eTwinning.

Z każdej grupy wiekowej zostaną wyłonione zwycięskie prace, które zostaną przesłane do koordynatorów projektów, a następnie dołączone do 'książeczek’ online, które będą podziwiać wszyscy biorący udział w projekcie.

 

ZADANIE DLA KLAS 4-8

PROJEKT „ English words with the Dot”

  1. W czwartek podczas Dnia kropki odbędzie się konkurs na wykonanie obrazu w formie mapy wyrazowo- obrazowej (poniżej przykładowe prace). Wszyscy uczniowie będą pracować nad swoim dziełem, z wykorzystaniem słowa OWL (sowa).

np.

2. Obraz może być wykonany dowolną techniką, kolorem lub czarno-biały na kartce A4, najlepiej z bloku technicznego (należy przynieść kartki oraz potrzebne przybory w czwartek 15.09; obrazy będą tworzone w szkole, w wyznaczonym czasie; NIE przynosimy gotowych).

3. Ze wszystkich obrazów zostaną wybrane trzy najlepsze.

4. Obraz, który otrzyma I miejsce zostanie przesłany na platformę eTwinning.

 

ZADANIE DLA '0′ ORAZ KLAS 1-3

PROJEKT 'I love drawing- pointillism for kids! (modern art history lesson)

1. Dzieci tworzą swoje obrazy w stylu Georgesa Seurata np.

link do filmiku z przykładowym zadaniem LINK)

2. Do tworzenia prac można użyć wacików i farby lub markerów.

3. Temat pracy dowolny.

4. Swoje dzieła tworzymy na kartkach A4, najlepiej technicznych.

5. Ze wszystkich prac zostaną wybrane trzy najciekawsze, najbardziej kreatywne.

 

Organizacja i pomysły: Ewelina Rączka, Grażyna Skupin